אורחת במלון ווסט לגון בנתניה הופתעה מדרישת נציגת שירות החדרים לפצל את הזמנת הפיצה וההמבורגר שהזמינה לחדרה "נאמר לי שלא ניתן להזמין מאותו חדר חלבי ובשרי באותה הזמנה"; ממלון ווסט לגון נמסר בתגובה: "מדובר באי הבנה"
אורחת מלון ווסט לגון בנתניה, הופתעה אמש (חמישי), לשמוע מנציגת שירות החדרים במלון כי עליה לפצל את הזמנת האוכל שביצעה, לשתי הזמנות נפרדות, ולהזמין כל אחת מהן מחדר אחר בטענה שלא ניתן להזמין גם חלבי וגם בשרי מאותו החדר. האורחת שהתארחה במלון עם משפחתה, ביקשה להזמין לארוחת הערב, פיצה והמבורגר, נאלצה לעבור בין החדרים ששכרה ומכל חדר לבצע הזמנה נפרדת.
האורחת סיפרה ל"אורנה חושפת": "הזמנתי המבורגר ופיצה ונאמר לי שלא ניתן להזמין מאותו חדר חלבי ובשרי באותה הזמנה . אחרי שמחיתי על ההתערבות בהרגלי האכילה הפרטיים שלי ציינתי שאנו רשומים בשני חדרים והוצע לי להתקשר מהחדר השני לבצע את אחת ההזמנות. לבסוף הסכימו לקבל מטלפון אחד את ההזמנה החלבית עבור חדר אחד ואת הבשרית על החדר השני. גם הוציאו 2 קבלות נפרדות. כשהגיעה ההזמנה הם גם פיצלו אותה לחדרים בפועל."
ממלון ווסט לגון נמסר בתגובה: "מדובר באי הבנה. מתאפשרת הזמנה של מנה בשרית וחלבית לחדר, מטעמי כשרות המלון מקפיד כי ההזמנות ייצאו בכלים מופרדים המותאמים לחלב או בשר."
מה דעתכם? כתבו לנו כאן: